Nici eu nu-s mai prejos de lege

Așa că, dacă o ditamai magistrătița își permite, eu de ce nu mi-aș permite?! Iată ce și-a permis să zică magistrătița:Despre decizia CCR de ieri judecătoarea Camelia Bogdan a declarat că este posibil ca şi Curtea Constituţională a României să „imixtioneze în activitatea organelor de anchetă”.
Așa că, dacă ea chiar a spus ceea ce am citat eu din presă, și eu pot să spun că este posibil ca și magistrătița respectivă să fi micționat pe actul de justiție. Asta fiindcă eu sunt mai civilizat decât ea. Altminteri, întrucât distanța între mine și ea este mai mică decât distanța dintre ea și CCR, aș fi putut să spun și altele.

Lasă un răspuns

