Păzea!

Circulă prin târg un zvon care-mi dă fiori. Cică, marele escroc imobiliar dovedit de justiție și-a scris o chemare pe spatele gecii bolșevice și se pregătește de o plimbare prin arena circului galactic. Chemarea aia mă înfioară. Pentru că, dacă este adevărat ce se aude, escrocul va chema trupele comsomoliste de protest la un protest masiv împotriva atacului NE-APROBAT de ONU, săvârșit de americani asupra unui stat membru ONU, stat care nu a declarat război USA, și căruia nici USA nu i-a declarat război, așa cum s-ar fi cuvenit DACĂ americanilor le-ar fi fost cunoscută semnificația cuvântului CAVALER.
Mă înfior la gândul că trupele comsomoliste, urmând îndemnul marelui escroc imobiliar dovedit, vor veni la protest cu copiii. Ce vor învăța acei copii? Că americanii comit genocid la scară planetară? Vai, vai, vai! Păi, ei, pe cine vor mai pupa în fund când se vor face mari? Să vezi că iar va trebui să căutăm niște străini cărora să le facem pantofii și să le ținem țucalul. Unde dracu mai găsim? Că, după ce i-am lins pe turci, i-am spurcat. Apoi i-am lins pe nemți și i-am spurcat. Au urmat rușii, iar acum americanii. Necazul nu este că n-am găsi noi, că noi suntem oricând gata să lingem pe oricine, ci că s-a prins omenirea cum suntem și nu ne mai acceptă nimeni. Doar n-o să rămânem noi, singuri, cu noi înșine. Asta ar fi cea mai mare catastrofă. Căci, în maximum un an, jumătate dintre români ar fi mâncată de cealaltă jumătate, în anul următor jumătatea aia se va înjumătăți și ea, tot prin mâncare, și tot așa până s-ar adeveri că n-a fost banc ăla în care, la observația cuiva că a dat prea multe bogății și frumuseți acestei țări, Dumnezeu i-a răspuns: „Lasă, că îi dau și locuitori”.

5 gânduri despre „Păzea!

  1. Cum bine se știe, România este cel mai tânăr stat din Europa. Această situație ne face să nu fim suficient de „copți”! Ca orice structură ne maturizată, fiecare dintre membri componeți se crede a fi cel mai tare, cel mai bun, cel mai bogat, cel mai dotat, cel mai deștept, cel mai…, cel mai…! Dar este mai puțin cel mai corect, cel mai cult, cel mai patriot, cel mai devotat! Este unul dintre motivele pentru care fiecare se simte obligat să spună: „ce, asta-i țară?” sau „asta-i România!” ori „să facem așa, că așa-i în State!” Iar atunci când se referă la un demnitar sau la un om de știință să spună „cine mă, prostul ăla”? sau „ăla este un bou, habar nu are de nimic”! Este o mentalitate greu de corectat, disprețul față de oricine se manifestă a fi cunoscător, capabil să vacă ceva este disprețuit, înjurat sau privit ca o cioudățenie!
    Este trist, dar, din păcate, adevărat!

    • Draga Sasa,stimate Palicare,
      Recent am regasit o expresie extraordinara a lui Carol al II-lea care zicea cam asa (redarea nu este cuvant cu cuvant): Este extraordinar ce se întâmplă cu românii;daca nu au un conducator își doresc UNUL ,iar dacă îl au sunt nemulțumiți de EL ,!?!? Nu mai comentez…

      • Ma obligati sa apelez la material din locanta Palicarului caruia v-ati adresat, domnule Lixandru. Exista o piesa a trupei SMOKIE, intitulata LIVING NEXT DOOR TO ALICE. S-a facut o parodie dupa ea, in care, la un moment dat, cineva zice WHO THE FUCK IS ALICE? Cam asa imi vine mie sa va intreb WHO THE FUCK IS SASA?!
        In alta ordine de idei, trimiterea dvs vrea sa sugereze ca ar fi mai bine sa ne facem ca nu vedem manifestarile care, pe termen lung, au efecte nenorocite asupra tuturor? Caci, in clipa in care s-a pus POPORULUI ROMAN eticheta ca este LIPSIT DE DEMNITATE, toti vom fi considerati asa si, desigur, tot asa vom fi si tratati, NU NUMAI AIA DIN CAUZA CARORA ni se lipeste acea eticheta.

    • Aveti dreptate, domnule ALEXANDRU, dar asta nu ma face sa tac din gura atunci cand vad manifestari LIPSITE DE DEMNITATE care, PE TERMEN LUNG, AU CONSECINTE NENOROCITE ASUPRA TUTUROR.

  2. Din fericire, mai sunt oameni care nu tac din gură, chiar dacă suportă consecințele. Eu am trecut prin așa ceva, dar nu am regretat și nu regret! Din păcate, consecințele nu pot fi încă evitate. Dar asta-i soarta noastră, a celor care mai știm câte ceva!

Lasă un răspuns

