Eu și pisica

Auzisem eu că niște mâțe intenționau să mă dea în judecată că fac discriminare literară, scriind numai povești cu maidanezi, singura poveste cu pisici fiind aia în care acuzam o pisică, respectiv pe motanul Sarsailă. N-aș fi acordat atenție acestui zvon dacă, astăzi, când mă duceam la Kaufland, nu mi-ar fi ieșit o mâță-n cale. Ca să elimin din fașă orice comentariu cu tentă politică, mergeam chiar pe mijlocul trotuarului, nici pe stânga, nici pe dreapta. Tot pe mijlocul trotuarului a apărut o mâță, dar din sens invers. Eram sigur că, la vederea mea, se va ascunde sub mașinile parcate pe lângă trotuar. De unde!? Nici gând, venea întinsă direct spre mine. Am sperat că se va speria și o va lua la fugă atunci când va ajunge chiar în dreptul meu. Aș! S-a oprit exact în botul pantofilor mei. M-am oprit și eu, ce dracu era să fac!? Cine știe de ce era în stare! Fără urmă de teamă, că de jenă nici nu mai pomenesc, și-a ridicat ochii spre mine și, de acolo, de jos, mi-a aruncat o privire ca și când m-ar fi privit de undeva, de deasupra. Aproape că m-am mirat că n-am auzit-o glăsuind “Ce faci, bă, moșule, n-ai auzit ce-i ăla respect față de o ființă mignonă, sensibilă? Mă mai ții mult aici, pe mijlocul trotuarului, nici pe stânga, nici pe dreapta?!”.
M-am dat la o parte, ce era să fac?! Cine știe ce era în stare să-mi mai facă. Te pui cu nebunii!?!

4 gânduri despre „Eu și pisica

  1. Aţi fi putut lua pisica-n braţe şi, ca-m basmele frumoase, s-ar fitransformat într-o fată apetisantă,incitantă, excitantă…Tot degeaba?Noni, glumeţul. 

    • Atat de neasteptata a fost comportarea ei, incat nu m-am putut gandi la nimic altceva decat ca s-ar putea sa ma atace. Si cum m-as fi putut apara pirpiriul de mine, in fata ditamai namila?!?
      Lasand gluma deoparte, singura mea experienta cu pisici a fost cea descrisa in SARSAILA. Numai in filmele de cosmar am vazut secvente precum cea din sufrageria mea dupa ce si-a terminat atacul. Sange pe podea, sange pe pereti. Daca nu as fi fost si eu acasa, cred ca sotia mea nu mai ajungea la spital la miezul noptii, ci direct la morga.

  2. Măcar, după ce ați cedat în fața monstrului, a mulțumit cât de cât politicos ? Sper că nu cu avea apucături de mahala și educația i-a impus cel puțin să mimeze politețea !

    • Ti-ai gasit! Ba, dupa cum dadea din coada, parca mi-ar fi zis „Ba, da nesimtit mai e asta, a trebuit sa-l privesc eu de sus, de aici, de jos, ca sa se dea la o parte”.

Lasă un răspuns

