Întrebări pentru madam Țățoiu

Madam Țățoiu este o duduie nelipsită de la posturile de televiziune. Nu este politician, nu este filozof dar se pricepe la absolut orice. Politică? Madam Țățoiu are soluții. Cultură? Madam Țățoiu este expertă. Amor? Uliu, să te ții, căci madam Țățoiu sparge amorul! Comerț, securitate, strategii, economie? Madam Țățoiu îi pune la punct pe toți. Iar dacă e vorba de religie, papa însuși și toți patriarhii își iau notițe după prelegerile ei. Nu am urmărit eu toate intervențiile ei pentru că, atunci când apare, mut pe alt post, dar nu m-aș mira dacă i-a pus la punct pe ăia de la CIA, pe ăia de la ISIS, pe ăia de la KGB și pe ăia de la MOSSAD, că pe militarii români, cu siguranță, îi are la degetul mic.
Am auzit că ar fi fost profesoară de matematică, dar s-a ocupat de business. Ca orice foarte bun profesor de matematică, nu?
Cum ziceam, nu sunt chiar expert în madam Țățoiu, întrucât, după ce m-am cam lămurit, mut pe alt canal când apare.
Azi, întâmplător, am prins o emisiune în care apărea și madam Țățoiu. Când mi-au căzut mie ochii pe ecran, erau niște tablouri pe niște pereți. Fiind noaptea muzeelor, am crezut că s-o fi dus să evalueze vreun muzeu madam Țățoiu. Când colo, madam Țățoiu prezenta niște tablouri de familie. Am reținut că bunicii ei erau niște oameni cu patru clase, iar tatăl ei a fost medic militar cu stele multe pe epoleți, după cum se vedea în tablou. La un moment dat, zicând nu știu ce despre un personaj din tablouri, madam Țățoiu a încheiat prin a acuza venirea comunismului.
Ăla a fost punctul în care, dacă eu aș fi fost reporterul cu care discuta, i-aș fi pus câteva întrebări.
Prima ar fi fost: Madam Țățoiu, dacă n-ar fi venit comunismul, crezi că urmașii celor cu patru clase ar fi avut acces la școli și ar fi ajuns să aibă multe stele pe umeri?
A doua ar fi fost: Madam Țățoiu, comunismul i-a pus tatălui dumitale stele pe umeri cu forța?! L-au închis și, acolo, în pușcăria comunistă, i-au pus epoleți pe umeri și stele pe epoleți?!
Și ultima: Madam Țățoiu, de ce ai urmat, bre, o facultate comunistă? De ce nu te-ai făcut femeie de serviciu democrată?!?
Mi-e o greață de nedescris de ăștia care au ajuns ce au ajuns datorită regimului care a funcționat în România, iar acuma se tăvălesc pe jos, cu cracii în sus. Singurii cărora le respect opiniile anti-comuniste sunt cei care și le-au manifestat și atunci. Ăștia, anti-comuniștii ăștia răsăriți ca ciupercile după ploaie, majoritatea lor provenind dintre d-ăia care o duceau foarte bine înainte de ’89, nu-mi produc decât greață. Și ăștia se bagă și se lipesc peste tot, mai ceva ca limbricii. Nu poți să respiri de ei, oriunde încerci să te duci.

Lasă un răspuns

