Adevărul despre NATO

Mi-a luat mie 71 de ani până m-am luminat, dar măcar m-am luminat, n-am rămas în beznă, precum marii analiști politico-militaro-strategico-economico-etceteriști, care scot sunete aparent articulate, dar a căror semnificație le scapă.
Deci, ce ne-au spus cei din NATO, decenii la rând, că este NATO? O organizație care avea menirea de a apăra lumea democratică și civilizată de comunism. Iar când erau întrebați despre ce comunism vorbesc, ei, și guguștiucii aflați în solda lor, spuneau că e vorba de comunismul din țări precum România și celelalte cu regim politic similar. Că, în România era comunism, s-a stabilit în 1989, atunci când s-a strigat „Jos comunizmu!”.
Ei, bine, Gorbaciov le-a făcut figura promisă și i-a lăsat fără inamicul declarat, adică fără comunism. Și?!? Ce a făcut NATO? S-a mărit și s-a-ntărit. Păi, cum dracu se leagă chestia asta cu declarațiile susținute de cei din NATO vreme de o jumătate de secol?!? În prima fază de după dispariția comunismului ăla arătat cu degetul, au apărut alte pericole, numite ba Sadam, ba Gadhafi, ba talibanii, ba … Și uite așa, North Atlantic Treaty Organization a ajuns North Atlantic-Europe-Middle East-South Asia Treaty Organization.
Bine, bine, da’ care-i inamicul acuma?! Eu am găsit răspunsul. L-am găsit pentru că, spre deosebire de unii răutăcioși, eu i-am crezut pe cei din NATO că ei d-aia au creat această alianță, ca să lupte împotriva comunismului. Iar comunism, contrar altor răutăcioși, a existat și înainte de 1990, dar există și acuma. Unde? În Israel. Acolo se găseau și înainte de 1990, și se găsesc și acuma, singurele forme comuniste de conviețuire, de pe planeta Pământ. Se numesc kibuțuri.
Și uite așa am descoperit eu adevărul despre NATO. Căci, cine este cel mai mare dușman al Israelului, după ce americanii i-au jugănit și pe Sadam și pe Gadhafi?! De bună seamă, cel mai mare dușman al Israelului este Iranul.
Și uite așa am aflat eu că NATO este o organizație condusă de iranieni. N-am dreptate? Adică, oficialii NATO m-au mințit vreme de o jumătate de secol, când spuneau că ei există pentru a apăra omenirea de comunism?! Ia să văd și eu cine are curaj să spună că au mințit.
Până o să apară un curajos prin România, adică peste vreo trei secole, zilele astea am aflat că NATO a stabilit România ca viitoare țintă a atacurilor teroriste. Cum? S-a stabilit ca vreo câteva zeci, sau sute, de mii de soldați NATO să vină în România la un exercițiu care să testeze capacitatea de reacție rapidă NATO. Și față de ce anume trebuie să reacționeze rapid NATO? Față de atacurile teroriste, nu? Mai ales că, zilele astea, s-a convenit ca NATO să lupte împotriva terorismului. Asta ce înseamnă? Că România urmează să fie stabilită ca țintă a teroriștilor.
Deși, pentru mine nu ar fi nici cea mai mică surpriză dacă marii analiști politico-strategico-militaro-economico-etceteriști vor descoperi că Rusia și China, în strânsă cooperare cu Botswana, se pregătesc să atace NATO, fiecare cu ce poate. De exemplu, Botswana atacă NATO în plan financiar, aruncând cu moneda-i națională peste tot.
P.S. Trepidez de bucurie așteptând să văd pe toate canalele de televiziune pâlcuri de români ieșind în calea trupelor NATO care vor … Era să zic că vor năvăli, dar n-ar fi fost politicaly correct, așa că nu zic. Deci, pâlcuri de români vor ieși în calea trupelor NATO … de eliberare a patriei, cu flori. La fel ca la 23 august 1944, nu?!? Că, și trupele de atunci veniseră tot ca să ne elibereze. Să ne elibereze de noi înșine, la fel ca și trupele NATO.

17 gânduri despre „Adevărul despre NATO

  1. Activitatea și cunoștințele mele în materie mă obligă să constat un adevăr indubitabil. Rușii nu au nici un interes să declanșeze un război în afara granițelor lor. Este un adevăr indubital că, în ultimele două războaie mondiale, nu Rusia a fost atacatorul, ci Germania! Acum, Germania se ține departe de un conflict cu Rusia. Ne trezim noi, românii, care avem o armată slabă, incapabila de a face față unei intervenții armate majore, să-i sâcâie pe ruși prin acceptarea unor forțe strâine puternice staținate pe teritoriul nostru. Scopul? văz doamne „apărarea” Deși nu există nici un semnal în acest sens, care să amenințe România. Ostilitatea noastră față de ruși ne provoacă mari probleme, atât de natură social-economică, cât și în ce privește siguranța națională.

    • Asta pentru ca Romania colcaie de limbisti care actioneaza NUMAI pentru interesele ALTORA, nicidecum ale Romaniei. Nu intamplator, aia ale caror interese le promoveaza ei, ii si decoreaza, le creaza facilitati, ii lauda, etc. Iar noi ii facem doctori in … limbism!
      La fel ca in 1945-1964, cand o gramada de limbisti strigau slogane paguboase Romaniei, dar folositoare URSS. Aia erau premiati, promovati in functii, in grade, trimisi in excursii. LA FEL, LA FEL, ca acuma. S-a schimbat doar fundul pe care-l pupa limbistii.

    • Constantineeee…pune mana pe o carte de ISTORIE :
      Rusii au atacat : 17 sept.1939 Polonia, 30 noiembrie 1939 Findlanda, Romania (Basarabia si Bucovina), Tarile Baltice (Lithuania, Estonia, Latvia), …!!!!
      Asa a inceput razbouiul II Mondial : Germania a atacat 1/2 vest a Poloniei pe 1 sept 1939 iar rusii 1/2 de est a Poloniei pe 17 sept. 1939 !!!!!!
      Pe ce lume traiesti ?…

      • M-am declarat intotdeauan TUFA DE VENETIA la istorie, si chiar sunt, dar nu pot sa nu remarc ca il contestati pe cel care a spus ca NU a atacat Rusia PRIMA, dand drept argument faptul ca Germania a atacat pe 01 septembrie 1939 iar Rusia pe 17 septembrie 1939. Probabil, in 1939, 17 era inaintea lui 01 !?!

  2. NU PRICEPETI NIMIC…..TRUPELE NATO VIN IN ROMANIA SA NE APERE DE ; 1.STELISTI. 2 MANELISTI.3.PROPAGANDISTI.4.PUPINCURISTI. 5.ETC….NU MAI AM ALTE RIME…

    • Te inseli. PUP-IN-CURISTII vor fi decorati si promovati. Ca in 1945-50. Ca, NU MAI EXISTA pupatori de cururi romanesti, ci numai de cururi straine.

    • Un PIC? Fata de MINCIUNA eu sunt RAU pana la Dumnezeu! Doar ca nu reusesc sa fiu pe cat as vrea.Ar fi trebuit sa stii ca NU suport minciuna.

  3. Și în NATO și în UE am intrat… românește, adică prin ușa din dos. Vreți în NATO? Nu meritați, dar vă primim dacă… Vreți în UE? Nu meritați, dar vă primim dacă… Și așa am ajuns în halul în care suntem azi. România se poate mândri cu faptul că, fiind mărul putred din coșurile NATO și UE, le va strica pe toate celelalte, ceea ce înseamnă că ea va determina fragilizarea și apoi dispariția lor! Bravo nouă!

    • Sunteti optimist. Eu nu cred ca vom reusi sa-i stricam si pe ceilalti, ci ca ceilalti se vor folosi de noi dupa cum vor avea ei interesul. Caci, si putregaiul poate fi util la ceva, atunci cand ai o nevoie.

  4. SI PT. CA VORBIM DE NATO:ATI VAZUT POZA CU SOTIILE SEFILOR DE STAT NATO?SOTIA TERORISTULUI ERDOGAN,CARE AMENINTA CA LOCUITORII EUROPEI NU VOR MAI PUTEA MERGE IN SIGURANTA PE STRADA-VEZI MANCHESTER-IMBRACATA SUGESTIV…SI ,CEL MAI TARE,SOTIA DUCELUI DE LUXEMBURG,DOMNUL X.TE CRUCESTI…II ROG PE CEI CARE MA POT AJUTA SA MA INVETE CUM SA FAC SA ADRESEZ URMATOAREA INTREBARE CONDUCERII POLITICE A NATO:CUM SE FACEA POZA DE GRUP DACA SOTIA RESPECTIVULUI ERA O BALENA ? DACA ASTA E VIITORUL TARILOR NATO,EU PREFER FEDERATIA RUSA…MAI BINE ZBOARA COCORII SI ALTE FILME SOVIETICE ALE COPILARIEI MELE DECAT ELOGIUL HOMOSEXUALITATII…IN REST,APRECIEZ FAPTUL CA,AVAND SPRIJINUL NATO,ROMANIA SI-A REZOLVAT PROBLEMELE DE GRANITA CU IRAK SI AFGANISTAN,,,,TRAIASCA LUPTA PT.PACE

    • Convingerea mea este ca homosexualitatea este, actualmente, o IDEOLOGIE. Ca orice ideologie, are limbisti care o propaga zgomotos. Asa fac homosexualii, isi plimba chiloteii pe strazi si striga tare. Idiotii ii urmeaza, iar shmekerii culeg foloase de pe urma lor, obtin voturile lor, ocupa functii, etc. NATO? Cand iti bazezi existenta, vreme de o jumatate de secol, PE MINCIUNA, mie mi-e clar ca sub minciuna nu poate sta ascunsa decat MARSAVIE.Caci, de ce ai ascunde ceva onorabil taman sub minciuna?!? Sigur, inca nu exclud varianta ca NATO este organizatie IRANIANA, avand in vedere dusmania dintre IRAN si SINGURUL STAT PE TERITORIUL CARUIA EXISTA COMUNISM.

  5. Dragă Paul,
    In afară de observația lui Singur, vreau sa-ti recomand ca tu să mai pui mâna pe cartea de istorie! Războiul doi mondial a început cu intrarea Germaniei în Polonia, prin violarea militară a granițelor! Rușii nu erau pregătiți de râzboi, așa că a trebuit să concentreze trupele, pentru a asigura granița cu Polonia, având în vedere intenția clară a nemților de a ataca URSS. În ce privește Finlanda nu a fost un atac în forță, ci o manevră necesară pentru ruși, având în vedere că trupele Germane înaintau spre nord, cu intenția de a ataca Rusia din spate. Cu Basarabia, probabil că nu știi că Rusia nu a recunoscut alipirea acesteia la România. Iar reluarea acesteia de către Rusia a fost făcută printr-o amenințare la care România nu avea cum să răspundă atunci. La finalul războiului rușii nici nu au vrut să discute recedarea Basarabiei! Cred că acum ai înțeles.

  6. Sonet liber
    Am vrut puţină libertate
    Întărâtaţi, ne-am răsculat,
    Regimul vechi l-am aruncat,
    Stricând şi ordinea-n cetate.

    În frunte ni s-au cocoţat,
    Poeţi şi forţe-ntunecate,
    Ce iute le-au furat pe toate
    Schimbând o ţară în… rahat,

    Plină de hoţi şi de copoi,
    Ce fac afaceri pe ascuns,
    Cum nimeni n-are să priceapă.

    Chiar Ţepeş de-ar veni-napoi,
    Văzând ce jalnici am ajuns,
    S-ar arunca, scârbit, în ţeapă!

    • Bine zici, da’ sa nu trecem cu vederea peste noi, adica peste VULG. Ca, n-ar fi putut nici poetii, nici fortele intunecate sa distruga tot ce s-a distrus, fara sprijinul si chiar ajutorul nostru neprecupetit. Caci, desi i-am vazut pe unii ca MINTEAU IN GURA MARE, IN BURICUL TARGULUI, noi i-am votat. Desi i-am vazut pe unii ca FURAU CA-N CODRU, noi i-am votat si pe aia. Ca sa nu mai zic cu cat patos ii sprijinim pe aia de striga LOZINCI CHIOARE in care nu cred nici gandacii lor de bucatarie. Si, stai sa ne vezi cum iesim cu flori in calea cotropitorilor!

    • Mulțumesc fiindcă mi-ați dat curajul de a posta aici, nu un sonet, ci două poezii din ciclul „Poeme triste”:

      SOARTĂ MERITATĂ (2009)

      Învinuim pe alţii de patimile noastre
      Şi nu ne e gândul decât cum să-nşelăm,
      Străinii văzut-au cum ne este firea
      Şi ura lor feroce cu toţii o-ndurăm.

      Mulţi înţeles-au libertatea câştigată
      Cu sângele vărsat de alţii, nu de ei,
      Ca dreptul lor de-a face tot ceea ce vor
      Dar vina e a noastră de cred că-s nişte zmei.

      Lege nu e pentru ei şi nici morală,
      Căci ştiu că banul cumpără orice,
      Dreptatea e o marfă cât se poate de banală,
      Cei mulţi sunt câini bătuţi cu mii şi mii de bice.

      Lichelele-s ca lupii, noi, doar câini bătuţi,
      Ştim doar să ne plângem, să schelălăim
      Cerşind un os ne vindem pe doar câţiva bănuţi
      Şi căutăm nedemni ocazii ca să ne lichelim.

      Ne merităm, deci, soarta cu vârf şi îndesat,
      Căci din nenorociri şi lupte nimic n-am învăţat !

      ,,SFATURI’’ PENTRU POLITICIENI (2009)

      Nu ţineţi deloc seama de fapte şi morală,
      Prostia şi tupeul atuuri vă pot fi,
      Fie-vă pregătirea o palidă spoială,
      Fiţi convinşi că veşnic veţi trăi.

      Mascaţi-vă încăierarea dintre interese
      Ca fiind o luptă dreaptă, bazată pe principii,
      Al vostru adevăr să aibă cât mai multe feţe,
      Cu cei ce v-au ales vicleni să fiţi ca lupii.

      La capăt de tunel lumină de zăriţi,
      Alergaţi îndată şi mai cumpăraţi tunel,
      Cu vorbe mari, deşarte pe cei slabi păcăliţi
      Făcându-i să vă creadă deştepţi şi plini de zel.

      Învinuiţi pe ceilalţi, strigând în gura mare
      C-aţi moştenit dezastrul, doar ei l-au provocat,
      Azi porciţi-vă şi daţi-vă cu sârg la gioale,
      Mâine pupaţi-vă lingând unde-aţi scuipat.

      Constat c-aceste sfaturi voi deja le urmaţi,
      Cu nişte scutece mizere oricând v-asemănaţi
      Şi din aceleaşi pricini voi trebuiţi schimbaţi.

      • Subscriu. As adauga la finalul primului poem: „Si nici nu vom invata”. E un fel de angajament pe care, oricum, l-am respectat intotdeauna. Ar fi cinstit sa-l si formalizam. De-abia atunci am fi si noi corecti, in sfarsit.

Lasă un răspuns

