Cerere de ofertă

De la o vreme, nu mă mai împac cu dreapta. Nu, nu cu dreapta politică, ci cu partea mea dreaptă. E ceva în neregulă p-acolo, pe la fiere, pe la ficat. Iar durerea, se știe, se propagă prin simpatie, așa că pe mine mă doare și umărul drept și piciorul drept, până-n călcâi. Probabil, la mine, durerea se propagă și prin antipatie, nu numai prin simpatie, așa că mi se înroșește și ochiul stâng atunci când mi se revoltă dreapta.
Din cauza asta eu nu mai pot să mănânc nici ce mâncam, nici cât mâncam, nici cum mâncam. De exemplu, nu mai pot mânca ouă de găină. Mi se revoltă dreapta. Așa că, eu mănânc numai ouă de prepeliță, fierte, moi, în cel mai rău caz cleioase.
Ați mâncat vreodată ouă de prepeliță fierte, moi?! Dom’le, curățatul acestor ouă este mai ceva decât dacă n-aș mai mânca nimic. Până curăț eu un ou, îmi trece foamea și uit de ce l-am curățat, iar până termin eu de mâncat 5 ouă d-astea la micul dejun, mă anunță soția că trebuie să eliberez masa ca să aranjeze cina.
În acest context lansez această cerere de ofertă, adresată în special cultivatorilor de ouă de pre … A, pardon, mă scuzați! Este adresată fermierilor care cultivă … Ups! Iar am greșit! Este adresată celor care cresc prepelițe. Oameni buni, n-aveți, dom’le, și ouă de prepeliță fără coajă? Da’ d-alea crude, să mi le fierb eu atâta cât să fie moi.
Aștept oferte de preț. Le puteți posta chiar aici. Rog seriozitate!

Lasă un răspuns

