Fundițe-2 ♫

Fericiții care au citit “La capătul drumului-The bestial bonus” au descoperit fundițele care-i ajută să-și înțeleagă trecutul, prin prisma prezentului, iar pe cei mai pătrunzători îi ajută chiar și să-și previzioneze viitorul pe baza prezentului.
Nu voi relua raționamentul, dar nu pot să mă prefac că nu văd ultimele fundițe cu care Dumnezeu a legat câteva întâmplări din viața mea recentă.
Sunt în spital de aproape două săptămâni. Printre altele mi se fac și niște perfuzii. Chestiile alea cu niște pungi în care este ceva transparent, agățate în vârful unui baston metalic, din care se scurge în venele-mi ceea ce este în acele pungi. Cică, bastonul ăla, s-ar numi perfuzor.
Ei, bine, cu câteva săptămâni înainte de a ajunge în spital, lucram la ceva cu titlul “MIC TRATAT DE MEDICINĂ-Carte cu cheie”. Pe post de “fata moșului”, adică cea care face tehnoredactarea, la fel ca la ultimele două cărți „joacă” cea care m-a învățat să lucrez la calculator, iar pe postul „fiicei fetei moșului”, cea care-mi făcea coperțile, joacă fostul meu coleg de liceu Janos, cel care mi-a făcut coperta și la ultima carte. Negăsind altceva prin cap, ce credeți că-i sugerasem lui Janos să pună pe copertă? Un … perfuzor. Ei, poate să-mi spună cineva că nu se leagă? Chiar cu fundiță!
Dar asta nu a fost singura fundiță. Cititorii acestui blog știu cum m-am scandalizat atunci când, pentru o competiție muzicală INTER-ȚĂRI, televiziunea românească a găsit de cuviință să trimită să ne reprezinte o echipă care a cântat … în limba engleză. Aproape că mă mir că britanicii nu ne-au cerut comision pentru că le-am folosit limba într-o competiție internațională. Ar fi fost perfect îndreptățiți! Ei, bine, aici, în spital, neavând unde să mă auto-exilez, am văzut/auzit și eu la televizor câteva melodii românești, cântate în limba română. Am cules una dintre ele, care, după părerea mea, ne-ar fi putut reprezenta la fel de bine la EUROVISION, cu un plus pentru faptul că și-ar fi dat seama și ceilalți ascultători/privitori că tinerii ăștia reprezintă România, nu Bantustania. Am pus acea melodie prima în atașamentul muzical de la sfârștiul acestor rânduri. O cântă Ioana Ignat & Edward Sanda.
Tot cititorii acestui blog știu cât de înverșunat m-am manifestat întotdeauna împotriva unor manifestări ale oamenilor, manifestări care m-au făcut să-i etichetez pe oameni ca fiind inferiori animalelor, având în vedere faptul că animalele NU MINT, minciuna fiind una dintre manifestările omeneșești care mă scot cel mai mult din sărite. Ei bine, am găsit chiar și un manelist care s-a ridicat împotriva minciunii. Am răbdat ritmul specific manelei, pentru ceea ce spune Vali Vijelie. Este a doua melodie din montajul pregătit de mine. Desigur, n-am găsit nici-un deontolog deranjat de minciună!
Ca să las și altor cititori posibilitatea de a-și descoperi singuri eventuale fundițe care-i leagă de trecut, sau, cine știe, de viitor, am adăugat la final o piesă interpretată de Adriana Antoni, intitulată, pur și simplu, Iubire.
Alte cântece descoperite fără să vreau aici, în spital, vor face obiectul unui MENIU MUZICAL … SPITALICESC, care va apare în Locanta muzicală, atunci când … va apare.
♫ FUNDIȚE-2 (~
https://app.box.com/s/7666a03vuwthlriv01kru2guwvk567ty

N.B. Am menționat că sunt în spital NUMAI pentru a realiza fundița cu perfuzorul, chestiune care mă face să mă întreb dacă nu cumva mi-am scris singur viitorul atunci când m-am gândit la perfuzorul de pe coperta MICULUI TRATAT DE MEDICINĂ. Mai ales că am și insistat pe ideea cu perfuzorul, întrucât „fetei moșului” nu-i plăcea deloc. O fi fost incredibila intuiție feminină?!? Altminteri, nu am a mă plânge. NU MOR CAII CÂND VOR COMSOMOLIȘTII.

7 gânduri despre „Fundițe-2 ♫

  1. Vă doresc multă sănătate și insănătoșire grabnică! Deși e miezul nopții, a trebuit să ascult incă o dată meniul de azi. Când este făcut din spital, are o încărcătură emoțională și mai mare, dar nu e numai asta. Atât melodiile cât și cuvintele sunt de reascultat.

  2. Dragostea nu este altceva decat gasirea cuiva care sa ne supraaprecieze.Si, in cazul cu pricina, cand esti fericit, te bucuri de muzica dar, cand esti suparat, intelegi si versurile!
    Multa sanatate si ganditi-va serios la cati suntem dependenti de dvs!

  3. Am impresia că nu vă „șade” bine ca „oaspete” în instituția ceea dotată cu perfuzoare ! Mai convenabil ar fi să ne înțepăm pe teme de fotbal decât să „profitați” de niște perfuzii nevinovate … În consecință, vă sugerez să „evadați” cât mai curând ! Cu toată sinceritatea, vă urez însănătoșire grabnică !!!

  4. Sanatate multa, sa reveniti cat mai repede, complet refacut, la „locul de munca”, cel de acasa si sa ne bucurati cu cat mai multe fundite!

    • Leanțo,
      Te-am notat în agendă și aștept un mesaj de la tine în 2027, apoi și în 2037. Până atunci, îți urez să gasești cât mai multe bucurii în meniurile din locantă și-n „poveștile” mele, care să te inspire și pe tine când ești la șevalet.

Lasă un răspuns

