Singurătate ♫

Mă bucur ori de câte ori cineva, sau ceva, îmi confirmă părerile, sau aprecierile. Nu le-am numărat, dar au fost destule ocaziile în care diverse ființe au fost de acord cu părerea mea că în tristețe, cu varianta în nostalgie, se ascunde nebănuit de multă frumusețe.
Azi am descoperit … pentru a câta oară!?! … ce frumusețe se poate ascunde și-n singurătate. Având în vedere înfricoșătoarele mele premoniții din ultima vreme, referitoare la mine însumi, care s-au confirmat după mai mult, sau mai puțin timp, chiar mă întreb dacă nu cumva de aia mi-a plăcut mie singurătatea încă din copilărie. Ca să descopăr frumusețea, nu?!
Iată o frumusețe pe care am descoperit-o azi, tot aici, în “stațiunea de odihnă și tratamente” VICTOR BABEȘ, în care sunt internat de trei săptămâni, numai pentru că mă apucasem eu cu alte cinci săptămâni mai înainte să scriu despre perfuzii. Anni Piper o cheamă pe cea care cântă, iar vizitatorii obișnuiți ai locantei muzicale se vor bucura într-o bună zi de un întreg MENIU CU … PIPER.
♫ SINGURĂTATE (~ 03:57 min.)
https://app.box.com/s/6l0wtebbp2izfsn8w2hgcy8xzy0s1jsu
P.S. Dacă știe cineva cum se poate opri chestia asta care-mi cântă în căști de o jumătate de zi această melodie, este rugat să-mi spună și mie. Da’ nu chiar acum! Mai încolo!

4 gânduri despre „Singurătate ♫

    • Bun, l-am facut mp3 si l-am umflat, dar este ALTCEVA. Nu mi-a scos „piperul” din urechi. Am avut surpriza placuta sa constat ca „piperul” le place si celorlalti „colegi de salon” din statiunea de odihna si tratament in care ma aflu.

  1. Multumim, sa traiti!
    … faceti bine sau … cum puteti si iesiti mai repede…; este frumos si acasa, la gramadad!
    Sanatate multa!!!

Lasă un răspuns

