Subtilitate românească

Nu-mi venea să cred când am văzut la televizor un ofițer din armată care vorbea despre rachetele alea americane la care militarii români, să fim serioși, nu au acces. Așa cum nu are nimeni altcineva acces, în afara militarilor americani, oriunde sunt dispuse acele rachete pe mapamond, nu numai în România. La un moment dat, cetățeanul respectiv a zis că, întrucât în apropierea țării noastre au fost schimbate granițe prin forță, noi trebuie să fim pregătiți pentru orice.
În prima fază m-am gândit că s-o fi referit la noul stat proclamat de separatiștii din Estul Ucrainei, deși ăia nu sunt chiar la granița cu noi. Da, dar ăia sunt cam ca unii secui de la noi și nu l-am auzit făcând vreo trimitere de această natură. După o gândire mai profundă mi-am dat seama unde bătea ofițerul român. Căci, cel mai aproape de țara noastră, respectiv chiar la granița noastră, au fost schimbate niște granițe prin forță, în RF Yugoslavia. Iar atunci, atacatorul a fost NATO.
Ce car’va’zică subtilitatea românească! Sunt sigur că ăia de la NATO nu s-au prins, deși omul a vorbit foarte rar și limpede.

2 gânduri despre „Subtilitate românească

  1. SE REFEREA LA CIPRUL DE NORD,INVADAT DE TURCI CARE AU CREAT ACOLO O ENTITATE ASA-ZIS STATALA IAR DEMOCRATIA/DEONTOLOGIA EURO-ATLANTICA S-A FACUT CA NU VEDE…JOS PUTIN.VREM DREPTURILE NOASTRE ANCESTRALE,ADICA ALE SECUILOR PRINTRE CARE MA NUMAR,ASUPRA VLADIVOSTOKOL,INCLUSIV INS,KURILE….

    • Deci, n-a fost subtil cum am crezut eu. Iar m-am inselat in privinta unui roman! Da’ esti sigur ca nu se referea la granita dintre Rwanda si Botswana? Ca e tot in apropierea noastra si pe acolo se schimba granita cam de trei ori pe zi, dupa cum se schimba turele. Si, desigur, tot prin forta, nu dau cu zarul sa stabileasca, ci dau cu pumnii, cu macete, cu grenade, cu ce are tot omul pe langa casa.

Lasă un răspuns

