Întrebare pentru joscomuniști

Nu, domnilor/doamnelor! Nu e vorba de unii care ar fi comuniști „jos”, ci de cei care rag și acuma JOS COMUNIZMU.
Am nimerit întâmplător peste o emisiune în care vorbea un profesor doctor. La un moment dat, omul acela a spus că, în România, în ultimii ani, a crescut de zece ori numărul îmbolnăvirilor de … n-am reținut termenul, dar era ceva legat de tubul digestiv, pentru că, imediat, a adăugat drept cauză PRODUSELE ALIMENTARE. Omul respectiv zicea că, prin această creștere, am ajuns la nivelul îmbolnăvirilor înregistrate în Europa de Vest, în Europa de Nord și în America de Nord.
În clipa în care l-am auzit mi s-a reactualizat o întrebare care nu-mi dă pace de mai multă vreme. O întrebare adresată joscomuniștilor.
Dacă ziceți că a fost așa de rău comunismul, cum se face că salamul de vară, șunca de Praga, parizerul, mușchiul țigănesc, ca să mă rezum la favoritele mele, aveau gusturi și mirosuri diferite, lesne identificabile, și fiecare în parte era foarte gustos, iar acuma, în democrație, toate put la fel a fum și au același gust de kko, de nu știi ce mănânci?!?
Aștept răspuns joscomuniștilor, dar numai dacă aveți altul decât cel în dulce stilul vostru academic de genul: “Băi, moșule, papilele tale gustative ie comuniste, d-aia nu ești în stare să simți minunatele gusturi ale produselor astea care ie democratice, fire-ai al dracului de comunist împuțit! Jos comunizmu!”

8 gânduri despre „Întrebare pentru joscomuniști

  1. BA COMUNISTULE,TI-ADUCI AMINTE CA PROASPETI ABSOLVENTI AI SCOLII DE CADETI DE MARINA NE PERMITEAM SA MANCAM IN APROAPE FIECARE ZI, LA DELTA, FRIPTURI BUNE? IAR LA MANDATARI GASEAM TIGARI STRAINE, NU MANCARURI ? BULGARIA,SLOVACIA,ESTONIA,UNGARIA S-AU ADRESAT UNIUNII EUROPENE PRIVIND DUBLUL STANDARD LA PRODUSELE ALIMENTARE…D-AIA NE-AU PRIMIT IN U.E….TRAIASCA ROMANIA LIBERA ……..DE LOCUITORI…

    • Si acum, cand nu prea mai pot sa mananc mai nimic, cred ca as fi in stare sa mananc fripturile alea! Bulgarii, slovacii, estonienii, ungurii sunt oameni normali, nu sunt doar adunaturi de limbrici pup-in-curisti, lasi si mincinosi.

  2. ADAUGA UN”ZI”. SI IN ALTA ORDINE DE IDEI: CARTILE BUNE MA COSTAU CAM 200 DE LEI LUNAR…CE-I DREPT, NU EXISTAU PLESU,CARTARESCU,PATAPIEVICI….

    • Am adaugat. Daca mai pronunti, prin scriere, numele acestor impostori IMORALI, iti anulez comentariile. Ce dracu, se infesteaza si spatiul virtual cand aude de astia!

  3. PT.ESTI MAI ABIL CA MINE PRIVIND COMUNICAREA IN SPATIUL VIRTUAL,TE ROG SA-I TRANSMITI LUI TOLONTAN MULTUMIRILE MELE: CA PROFESOR DE EPISTEMOLOGIE,EL ESTE PROTOTIPUL ATUNCI CAND LE SPUN STUDENTILOR CA BOUL ESTE PERSEVERENT…TINE DE EURISTICA DISPONIBILITATII,DAR NU STIE BOUL CE ESTE ASTA….

    • Este sunt mai ingaduitor cu idiotii inregimentati in cohorte platite de niste limbrici, cum e si favoritul asta al tau. N-ai observat ca el se ocupa de chestiuni sportive? Adica, violuri, afaceri oneroase, betii, curvasarii, furturi. Si, bine-nteles, politica, da’ politica d-aia care duhneste. Ca, d-aia lucreaza el la o gazeta a sporturilor, nu?

  4. VAD CA AI INTOLERANTA LA NUME….DAR MA DOCUMENTEZ PT.UN TRATAT DE GOLANISME POLITICE…II MAI AM IN VEDERE PE -NU DAU NUME- :1.SENATOR,FOST BISNITAR NAVAL,2.BLONDA DE CROMAGNON CARE O PUPA IN FUND PE LULUTA 1….3.LULUTELE 2 SI 3….4MEDIC NEPRACTICANT,BOU INEXPRESIV 5.OMUL RENASTERII-POLITICA,TENIS,CINEMA…6.ESCROCUL IMOBILIAR…7ARDEI GONFLAT…8INSOLVENTA T.V. 9. PUPAZA BLONDA,HOROSCOPISTA….10.RASPOPITUL….11.PREZENTATOARELE DEMNE DE PLANETA MAIMUTELOR-STII UNDE AM CUMPARAT CARTEA ASTA?IN GARA DIN CRAIOVA,CU OCAZIA UNEI VIZITE ….LA BACURI…12. PLICUSOR BAN SI GASCA LUI…GHICI CINE? SI MAI AM 988 STUDII DE CAZ…

    • Treaba ta! Eu iti atrag atentia ca, in traditia populara tibetana, si chiar si in aia botswaneza, se zice ca daca studiezi prea mult limbrici vii, risti sa te umpli si tu de limbrici. Astia pot fi studiati fara riscuri, numai pusi in formol, sau agatati de tavan, in format atarnat. Merge si atarnati de craca unui copac mai inalt.

Lasă un răspuns

