Vitamina D

Au ajuns și la mine o mulțime de materiale, de prospecte, de pliante referitoare la vitamina D. După beneficiile pe care le aduce această vitamină organismului uman, mă mir că acea Comisie pentru Sănătate a ONU nu a fost înlocuită cu vitamina D. Căci, asta rezolvă …, favorizează …, contribuie la …, ameliorează …, întărește …, susține ….
Am auzit că organismul uman își produce singur necesara vitamină D prin … prăjire la soare. Dacă o fi adevărat, cred că am descoperit nișa în care-mi pot deschide un nou biznis de-a dreptul trăznet. Căci, după ce am ieșit din spital, profitând de canicula de afară, am umblat numai în pantaloni scurți și sandale romane, firesc, pe piciorul gol. Consecința a fost că, printre curelele sandalelor, picioarele mi s-au bronzat abitir. Car’va’zică, acolo mi-au crescut niște depozite de vitamina D, nu?!
Iată biznisul! Vând vitamina D. Cred că acest biznis le va eclipsa pe cele pe care le derulez deja prin firmele mele „La nodu-n papură” și „La bățul vesel”.
Am deschis lista de înscrieri. Grăbiți-vă, că nici nu știți ce pierdeți! Că asta-i vitamina D naturală, nu d-aia cu chimicale, cu E-uri și cu alte prostii d-astea, cum se găsesc prin super-marketuri.
P.S. Nici n-am apucat bine să dau anunțul că a și tăbărât un cititor pe mine. Cică, să-i spun cum livrez vitamina D. Cum s-o livrez, nenică? Vii la mine, plătești comisionul legal, îți dau chitanță si, pe baza chitanței ai voie să admiri depozitul de vitamină D. Ai pierdut chitanța, ăla ești, că nu ai voie să te uiți.

Lasă un răspuns

