Ziua leului

Ca și când n-ar fi fost suficiente belele care s-au abătut asupra mea de la venirea verii și se țin scai de mine în continuare, ieri era să fac și un ifract. Nu, nu ifract d-ăla de infracțiune, ci d-ăla de inimă, căruia unii, mai nepricepuți, îi zic infarct. Cum dracu să nu fac, când am văzut pe un canal de televiziune, canal internațional, scris mare ZIUA LEULUI!? Imediat mi-am amintit că niște cărți d-ale mele au ajuns și prin USA, și prin UK, și prin Germany, și prin Italy, și prin Ukraine. Iar în cărțile alea era și biografia mea, car’va’zică era foarte simplu de constatat că, taman ieri ….
„Na”, mi-am zis, „ăștia au pus mână de la mână, s-au dus la ONU și m-au făcut nemuritor, înainte de a muri!” Că, nemuritor nemuritor nu poți deveni decât după ce mori. Căci, numai atunci nu mai poți muri.
Noroc că, tocmai atunci când era să fac eu infractul, a sunat cineva la ușă și m-a scos din transă. Iar când m-am întors la televizor, mi-am revenit complet. Era ZIUA LEULUI numai pe acel post de televiziune, pentru că în acea zi transmitea numai documentare despre lei.
Uf, ce mă speriasem! Crezusem că …

3 gânduri despre „Ziua leului

  1. La mulți ani PRIETENE (suntem LEI)!!!!!!!!! Felicitări de ZIUA MARINEI ROMÂNE!!!!!!!!!!!!
    Sunt în Mangalia și în fiecare seară particip la Ziua Spiritualității Marinărești; cred ca urmărești ce îți trimite George Șerban (găsești și pe Youtube).
    Cu speranța că ne reîntâlnim la Breaza, fostul tău coleg de LMDC, IVĂNEL Nicolae

    • DACA voi fi functional, chiar ne vom vedea la Breaza. Numai ca, in momentul asta, am mari dubii ca voi fi.
      La multi ani cu sanatate si tie!

  2. La mulți ani, un gând frumos și toate urările de bine cu ocazia zilei de naștere ! La mulți ani cu sănătate și să ne putem face urări încă mulți, mulți ani de acum încolo!!!
    Cu mult respect și prietenie, Dorel Pietrăreanu

Lasă un răspuns

