Ce bine e când habar n-ai

Toată viața eu n-am știut titlurile melodiilor care-mi plăceau și nici numele interpreților. Când zic toată viața am în vedere viața aia care e chiar viață, nu asta de la … maturitatea asta deplină. Dom’le, ce bine mă simțeam când auzeam muzica ce-mi plăcea, fără să am habar cine și ce cânta!

M-a pus dracu să mă maturizez, am început și eu să mă documentez, să aflu titluri, să aflu nume. Și ce-am făcut cu ele? Le-am transformat în … discuri. Am casa plină de discuri. La ce-mi folosește? Căci ia uite ce frumos sună acest cântec care habar n-am cum se numește și nici cine-l cântă.

Când zic că nu știu cine-l cântă, mă refer la vocea feminină. Altminteri, acordurile lui VANGELIS le recunosc și legat la ochi și legat chiar și la urechi.

HABAR N-AM (~ 08:37 min.)

https://app.box.com/s/lmxjqcnjimkrqu8yirneeepwv2ae2oc4

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.