Dreapta unită ?!?

Prin mai multe locuri din București mi-au ieșit în cale niște chioșcuri goale, cu afișe mari lipite pe pereți, pe care scria DREAPTA UNITĂ.

În lipsa oricăror alte explicații, am încercat singur să-mi dau seama despre ce o fi vorba. Am ajuns la concluzia că dreapta nu poate fi unită decât cu stânga, cu nasul, cu urechea, cu genunchii, cu umărul sau cu … Sula. N-am scris întâmplător cu majusculă, căci eu m-am gândit la numele acelui imperator, sau guvernator, sau consilier, sau ce o fi fost Sula. Cine s-a gândit la altceva … o fi știind el de ce s-a gândit.

Cineva mi-a șoptit că ar fi o chestiune politică legată de alegerile de primari. Să mă ierte babuinii, dar numai niște babuini se pot gândi la dreapta/stânga când e vorba de o primărie. De fapt, cuvântul PRIMAR elimină prin el însuși orice abatere spre stânga/dreapta. Probabil, humanoizii politruci încă n-au depășit stadiul de babuini în evoluția lor.

Acuma îmi dau seama că am abordat acest subiect aproape ca un babuin. Căci, poate, era vorba de o dreaptă d-aia dreaptă. Una din cele două paralele care chiar se unește cu cealaltă dreaptă … acolo unde se întâlnesc ele.

Cu siguranță mi-aș fi pus aceleași întrebări și dacă mi-ar fi ieșit în cale o stângă unită, Căci nu am auzit idioțenie mai mare decât asta cu primari de stânga și primari de dreapta. E adevărat că lumea actuală este sub comanda unor bolșevici leghebetiști, dar nu toți oamenii sunt idioți.

2 gânduri despre „Dreapta unită ?!?

  1. Dreapta unită!? Ai intuit bine. Cu siguranță este vorba de cele două drepte paralele ce se întâlnesc/unesc undeva la infinit. Pentru că altfel, dacă ne gândim la politrucii aceștia hrăpăreți, nu văd cum s-ar putea uni dreapta lui Iohannis, a lui Câțu și a lui Ciucă din Plenița, cu dreapta lui Ludovic, pentru că dreptele astea nu prea sunt paralele. Sau… dacă sunt… cu siguranță se unesc împotriva poporului. Dar nici cu stânga nu mi-e rușine. Toți o apă și un pământ.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.